Arkadaşlar Pc'ye SanalDisk Wmmare kurdum daha sonra xp kurdumçalıştı işimide hallettim fakat pc kapattım açtım sanaldiskteki xp'yi açamıyorum ? Nasıl açılacak tekrar mı format atalım sanaldiske ?