arkadaslar vbulletın kuracagım tum dosyaları atıyorum dosya ızınlerını 777 yapıyorum ama buseferde Internal Server Error bu cıkıyor ne yapmam lazım acaba
Kurulum Yapacagım Sıte Bu
vb kuracagım kuramıyorum yardım
3
●288
- 27-07-2010, 16:15:28
- 27-07-2010, 19:50:03sorunu cozduk 777 yapınca verıyor hatayı 755 yapınca duzelıyor aynı sorunu yasayanlar denesın