• 27-07-2010, 16:15:28
    #1
    arkadaslar vbulletın kuracagım tum dosyaları atıyorum dosya ızınlerını 777 yapıyorum ama buseferde Internal Server Error bu cıkıyor ne yapmam lazım acaba


    Kurulum Yapacagım Sıte Bu
  • 27-07-2010, 16:17:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vb yasal mı ? değilse at çöpe boşuna internet çöplüğüne çevirme derim ben
  • 27-07-2010, 16:20:15
    #3
    kasirga098@hotmail.com ekle yardımcı olurum
  • 27-07-2010, 19:50:03
    #4
    sorunu cozduk 777 yapınca verıyor hatayı 755 yapınca duzelıyor aynı sorunu yasayanlar denesın