• 25-07-2007, 12:30:15
    #1
    Merhaba üstadlar
    2 gün önce bi domainin registar süresi bitmiş görünüyordu whois.sc de
    Registar Status : Registered and activete gibi bişi yazıyodu düşmeden önce

    Şimdi baktığımda yılı 2008 i gösteriyo
    Ama registar status: Ok
    yazıo adam uzatmışmı domaini yoksa 30 günlük süreçmi bu yani registar status k
    nedemektir
  • 25-07-2007, 13:56:35
    #2
    Misafir
    2008 ise uzatmış
  • 26-07-2007, 17:29:22
    #3
    gitti domain demekki :|
    sağol bilgilendirdiğin için