Bu verilerle bandwith kullanım oranı ne kadar olur?
Böyle bir siteyi ne çapta ve ne konfügürasyonda bir sunucuda barındırmalıyım?
Scriptin userlara yolladığı mesajlar junk a düşüyor.Bunu engellemek için ne yapmak lazım , biri ayrıntılı anlatabilirse iyi olur , daha daha önce bu konunun radmin le whitekey in bir diyaloğunda geçtiğini hatırlıyorum ama forumda bulamadım
Yardımlar için teşekkürler,
Saygılar
çok makbüle geçti.