• 18-04-2006, 00:57:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir arkadaşlık sitesi kuracam.Scriptin fonksiyonları 80630.com la hemen hemen aynı.Maksimum üye sayısı hitap ettiğim kitle itibariyle 1000 falan olur,aynı anda online üye sayısıda maksimum 100 falan olur.

    Bu verilerle bandwith kullanım oranı ne kadar olur?
    Böyle bir siteyi ne çapta ve ne konfügürasyonda bir sunucuda barındırmalıyım?

    Scriptin userlara yolladığı mesajlar junk a düşüyor.Bunu engellemek için ne yapmak lazım , biri ayrıntılı anlatabilirse iyi olur , daha daha önce bu konunun radmin le whitekey in bir diyaloğunda geçtiğini hatırlıyorum ama forumda bulamadım

    Yardımlar için teşekkürler,
    Saygılar
  • 18-04-2006, 01:11:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bahsettiğin özellikler için fazla bir konfigürasyona gerek yok... Normal bir sunucuda bunu kaldırabilir, trafik için ise kullandığğın grafikler ve boyutlarına göre değişir ama oda fazla etkilemez... 1000 tane üye olur demişsin günde 1000 inide girse fazla bir trafik etkilemez ( grafikler ayrı konu tabiki )... Üye resimleri ve görüntülemeleri felanda olacak katarsak hesaba bunları aylık 5 GB trafik rahatlıkla yeter sana... Ama dediğim gibi bu trafik olayını grafikler çok etkiler... Ayrıca scriptin yazılımıda cpu'yu ve sql u ne kadar kasar o konu konfigürasyonu etkiler... profesyonel yazılmış bir script bu özellikteki bir siteyi hemen her sunucuda sorunsuz çalıştırır... Junk Mail e giden mailler ise genelde standar olan admin, info gibi maillerdir... Gönderdiğin mail adresini düzenlersen sanırım junk mail konusuda düzelecektir... Yine düzelmezse mail sunucu ayarlarına eklenti felan yapmak gerekiyordu bişeyler vardı tam hatırlamıyorum o yola başvurmak gerekir...
  • 18-04-2006, 01:15:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sağolasın kaan gecenin bu saatinde olaya kafa patlattığın için. çok makbüle geçti.

    arkadaşlar şu mail konusunda başka fikri olan varmı???