• 22-07-2007, 18:04:41
    #1
    bir özel mesaj geldi akşam t4 ün tadına bakıcaksın diye nedemek istiyor
  • 23-07-2007, 23:59:08
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    neymiş t4
  • 24-07-2007, 00:38:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    24 temmuz salı, saat sekiz rahat ol erayweb teke tekiz
  • 24-07-2007, 02:42:12
    #4
    Çoluk/çocuktur eline bi program geçmiştir onu deneyecektir
  • 24-07-2007, 11:28:10
    #5
    yha benim bir arkdaşın sitesi vardı onu tehtid etmiş yok acık var cart curt diyordu bende buyur gel hackle dedim sistem smf adam diyorki administrator klasöründe md5 acığı war dedi halbuki smf de öle klasör yok bende gel hackle dedim sora dedi sunucuna saldırıcam dedi akşam t4 tadına bakıcaksın dedi bnde iyi gel bakim dedim ama hala tık yok
  • 24-07-2007, 11:29:59
    #6
    ve daha sı smf de md5 söz konusu değil galiba sha1 di lamer komikmiş
  • 24-07-2007, 11:34:18
    #7
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve daha sı smf de md5 söz konusu değil galiba sha1 di lamer komikmiş

    anlatamadım kendisine güldüm sadece gel hackle dedim sora sunucuya saldırıcam dedi ve bunu diyen bilinmiş bir hack sitesinde görevli arkdaş
  • 24-07-2007, 11:51:40
    #8
    Misafir
    benim bildiğim bi t4 var ama burda yazmiyim