• 16-07-2010, 02:10:46
    #1
    arkadaşlar aramızda ürünlerini gittigidiyorda satan ve oradan alışveriş yapanlar var.. bende orada satış yapıyorum ama yüksek komisyonu ve destek servisinin saçmalıkları sebebiyle bunalmışken sanalpazar.com u gördüm. Hakkında çok bilgim yok gold ortaklığıdır filan diyor ama bedava dükkan açıp ürün listeleniyor. bir sürü hizmet bedava.. bence gittigidiyordan milletin kurtulması lazım.. o da kendini artık vazgeçilmez olarak görmemeli.. işte bunun için hiçbir ilgimin olmadığı az önce bulduğum bu siteyi buraya konu açarak yazmak istedim. aramızda çoktan beri bilenlerde olabilir ben yeni gördüm.

    dediğim gibi gittigidiyora vazgeçilmez olmadığını göstermek için bu tür sitelere ihtiyaç var.. bende tavsiye ediyorum bu ve benzeri siteleri.. bende gittigidiyordan kısa bir süre sonra çıkacam.. bu arada sanalpazarda da komisyon var ama %10 değil YÜZDE BEŞ!
  • 16-07-2010, 10:34:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar aramızda ürünlerini gittigidiyorda satan ve oradan alışveriş yapanlar var.. bende orada satış yapıyorum ama yüksek komisyonu ve destek servisinin saçmalıkları sebebiyle bunalmışken sanalpazar.com u gördüm. Hakkında çok bilgim yok gold ortaklığıdır filan diyor ama bedava dükkan açıp ürün listeleniyor. bir sürü hizmet bedava.. bence gittigidiyordan milletin kurtulması lazım.. o da kendini artık vazgeçilmez olarak görmemeli.. işte bunun için hiçbir ilgimin olmadığı az önce bulduğum bu siteyi buraya konu açarak yazmak istedim. aramızda çoktan beri bilenlerde olabilir ben yeni gördüm.

    dediğim gibi gittigidiyora vazgeçilmez olmadığını göstermek için bu tür sitelere ihtiyaç var.. bende tavsiye ediyorum bu ve benzeri siteleri.. bende gittigidiyordan kısa bir süre sonra çıkacam.. bu arada sanalpazarda da komisyon var ama %10 değil YÜZDE BEŞ!


    Evet dostum hak veriyorum sana. Bende sanalpazarı kullanıyorum yıllarca GG sömürüsüne mağdur kalmış biri olarak. Ve söylediklerine hak veriyorum. Sömürüye hayır... GG ye hayır...
  • 16-07-2010, 10:52:30
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar sanal pazarda bazı kullanımları değiştirmeleri lazım insanların biraz kafasını karıştıracak bir sistem var çok rahat değil bu durum ama yine de gg den iyidir
  • 16-07-2010, 10:55:22
    #4
    Bende artık oradayım
  • 16-07-2010, 11:02:52
    #5
    http://domain.sanalpazar.com

    dükkanı almıştım 20 gün önce.. Bilgisayar kategorisi ya da başka kategori altında domain kategorisi mevut değil.. Mail de attım.. Ama hala yok kategori
  • 16-07-2010, 11:06:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bende dükkan açmak istiyorum ama ne satacağım şuan için belli değil. Çözüm ortaklığı kodu falan yazıyor yani dükkan açınca komisyon vs. gibi belli bişeyler varmı. Para ödemesi falan.
  • 16-07-2010, 11:17:12
    #7
    Teknoparktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende dükkan açmak istiyorum ama ne satacağım şuan için belli değil. Çözüm ortaklığı kodu falan yazıyor yani dükkan açınca komisyon vs. gibi belli bişeyler varmı. Para ödemesi falan.
    Şu an ücretsiz olması lazım.. Dükkan açmak, ürün eklemek.. Sadece satışlarda %5 komisyon var.. 400TL lik üründen 380TL geçiyormuş elimize.. Reelde dükkanınız varsa faturalı iş yapmanız ileride yaşanabilecek sorunlar için tedbir olacaktır.
  • 16-07-2010, 11:37:38
    #8
    GG den bir zamanlar satış yapıyordum. Hem satışımın az olması hem de fahiş oranda aldıkları paralar nedeniyle vaz geçtim. İki gün önce bir daha deniyeyim belki biraz değişim olmuştur diye bir girdim ki, hiç bir özellik eklememiş olmama rağmen sırf temel listeleme parası olarak 3 tl istedi. Bende vaz geçtim.

    Yine uzun zamandır sahibinden.com u kullanıyorum. Oldukça memnunum. Verdiğiniz web sitesini de deneyelim, inşallah sahibinden.com gibidir. Pazarı genişletelim
  • 16-07-2010, 12:00:41
    #9
    Ürün bizim para bizim tabii ki en uygun fiyata listeleme ücreti veren yada komisyonu düşük olandan alışveriş yapacağım. GG klasikleşmişse ne olmuş...