arkadaşlar aramızda ürünlerini gittigidiyorda satan ve oradan alışveriş yapanlar var.. bende orada satış yapıyorum ama yüksek komisyonu ve destek servisinin saçmalıkları sebebiyle bunalmışken sanalpazar.com u gördüm. Hakkında çok bilgim yok gold ortaklığıdır filan diyor ama bedava dükkan açıp ürün listeleniyor. bir sürü hizmet bedava.. bence gittigidiyordan milletin kurtulması lazım.. o da kendini artık vazgeçilmez olarak görmemeli.. işte bunun için hiçbir ilgimin olmadığı az önce bulduğum bu siteyi buraya konu açarak yazmak istedim. aramızda çoktan beri bilenlerde olabilir ben yeni gördüm.
dediğim gibi gittigidiyora vazgeçilmez olmadığını göstermek için bu tür sitelere ihtiyaç var.. bende tavsiye ediyorum bu ve benzeri siteleri.. bende gittigidiyordan kısa bir süre sonra çıkacam.. bu arada sanalpazarda da komisyon var ama %10 değil YÜZDE BEŞ!
sanalpazarda satış yapmak
19
●11.632
- 16-07-2010, 02:10:46
- 16-07-2010, 10:34:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dostum hak veriyorum sana. Bende sanalpazarı kullanıyorum yıllarca GG sömürüsüne mağdur kalmış biri olarak. Ve söylediklerine hak veriyorum. Sömürüye hayır... GG ye hayır... - 16-07-2010, 11:02:52http://domain.sanalpazar.com
dükkanı almıştım 20 gün önce.. Bilgisayar kategorisi ya da başka kategori altında domain kategorisi mevut değil.. Mail de attım.. Ama hala yok kategori - 16-07-2010, 11:06:17Üyeliği durdurulduBende dükkan açmak istiyorum ama ne satacağım şuan için belli değil. Çözüm ortaklığı kodu falan yazıyor yani dükkan açınca komisyon vs. gibi belli bişeyler varmı. Para ödemesi falan.
- 16-07-2010, 11:17:12Şu an ücretsiz olması lazım.. Dükkan açmak, ürün eklemek.. Sadece satışlarda %5 komisyon var.. 400TL lik üründen 380TL geçiyormuş elimize.. Reelde dükkanınız varsa faturalı iş yapmanız ileride yaşanabilecek sorunlar için tedbir olacaktır.Teknoparktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2010, 11:37:38GG den bir zamanlar satış yapıyordum. Hem satışımın az olması hem de fahiş oranda aldıkları paralar nedeniyle vaz geçtim. İki gün önce bir daha deniyeyim belki biraz değişim olmuştur diye bir girdim ki, hiç bir özellik eklememiş olmama rağmen sırf temel listeleme parası olarak 3 tl istedi. Bende vaz geçtim.
Yine uzun zamandır sahibinden.com u kullanıyorum. Oldukça memnunum. Verdiğiniz web sitesini de deneyelim, inşallah sahibinden.com gibidir. Pazarı genişletelim