• 17-07-2010, 18:13:27
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeş r10 da 2-3 kişiden dinledim. Facebook sayfasına aylarca ugrasmıs sonra bir admin alayım demiş admini almış evvelsi gün kendisini admin olarak görememiş. O kadar emek boşa gitti diyordu, yakınıyordu.
    Dikkat et derim, kolay gelsin.
  • 17-07-2010, 18:29:42
    #20
    artık KURUCU'yuda KALDIR'abiliyorlar tanımadığınız birini yapmayın kendinizi riske atmayın.