Kardeş r10 da 2-3 kişiden dinledim. Facebook sayfasına aylarca ugrasmıs sonra bir admin alayım demiş admini almış evvelsi gün kendisini admin olarak görememiş. O kadar emek boşa gitti diyordu, yakınıyordu.
Dikkat et derim, kolay gelsin.
Facebook sayfasına admin almak?
19
●3.788