hadi bakim cevap verin
ama sen ilk mesajında popupmu açayım diye sormamıştın.İkinci mesajın gibi sorsan kimse sana birşey demezmi.
Pop açarsan ilk sıralara yükselirsin.
zaman ayırıpta dalga geçmediğin için teşekkürler abi. ben üst sıralara çıkmanın yolunu sormuştum bu da bi nevi flood oluyo (flood=aynı şeyleri üst üste yapmak diye biliyorum). ben de üst üste ziyaretçi göndererek yükselmek istiyorum bunun yolunu da sordum yaşımla dalga geçildi.. .tavsiyen için teşekkür ederim abi deneyeceğim. saygılar...
unoxxx biliyorum ziyaretçi gönderileceğini ben bunun yolunu sordum. daha fazla ziyaretçi göndermek istedim. herkesin bi fikrini alayım dedim. belki benim bi bilmediğim vardır öğrenmek istedim çünkü kimse herşeyi bilemez. sende en azından diğerleri gibi dalga geçmedin sana da teşekkür ederim...