• 11-07-2010, 17:28:05
    #1
    Arkadaşlar benim rapid hesabımda yaklaşık 3800 civarı puanım var o da yaklasık günlük 5GB'tan 9-10 ay ediyor... ben ayrı olarak bir rapid hesabı acabilir miyim puanlarımla???
  • 11-07-2010, 17:47:02
    #2
    Açılmıyor artık diye biliyorum.
  • 11-07-2010, 17:55:31
    #3
    bende öyle biliyorum ama rapids transferi olayı felan cıkmıs kesin bi bilgiye sahip olmak istedim