• 08-07-2010, 17:01:46
    #1
    Arkadaşlar hiçbir oyunu açamıyorum birdenbire bu sorun meydana geldi her oyunda exe hatası veriyor .. neden olmuş olabilr nasıl halledebilrm ? virüs falan mı girmiştr ?

  • 08-07-2010, 17:39:23
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Speed doSyasını tekrar değiştir.
  • 08-07-2010, 17:41:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    directx son sürüm yükle sonra yeniden başlat bilgisayarını tekrar açmayı dene.
  • 08-07-2010, 17:43:26
    #4
    boşwer en temizinden bir format at sen
  • 08-07-2010, 19:03:38
    #5
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşwer en temizinden bir format at sen

    Naptın hacım
  • 08-07-2010, 21:34:28
    #6
    Sağolun arkadaşlar yorumlarınız için..