Oyun OYNayamıyorum :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Oyun OYNayamıyorum :(
5
●
382
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Oyun OYNayamıyorum :(
08-07-2010, 17:01:46
#1
KukuLera
Arkadaşlar hiçbir oyunu açamıyorum birdenbire bu sorun meydana geldi her oyunda exe hatası veriyor .. neden olmuş olabilr nasıl halledebilrm ? virüs falan mı girmiştr ?
08-07-2010, 17:39:23
#2
hitittuning
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Speed doSyasını tekrar değiştir.
08-07-2010, 17:41:21
#3
prbLm
Üyeliği durduruldu
directx son sürüm yükle sonra yeniden başlat bilgisayarını tekrar açmayı dene.
08-07-2010, 17:43:26
#4
Rockco
boşwer en temizinden bir format at sen
08-07-2010, 19:03:38
#5
hitittuning
Rockco adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
boşwer en temizinden bir format at sen
Naptın hacım
08-07-2010, 21:34:28
#6
KukuLera
Sağolun arkadaşlar yorumlarınız için..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler