blogger kullanma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
blogger kullanma
4
●
375
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
blogger kullanma
02-07-2010, 01:13:27
#1
shadow06
Arkadşalar blogger da bir alan açtım kendi sitem ile ilgili birşeyler yazmak için şimdi sayfa oluşturuluyor bunu anladımda kategori oluşturma yokmu yani benim yazılarım seçtiğim kategoriye gitsin istiyorum bunu yapamıyormuyum
02-07-2010, 01:16:10
#2
ebroker
bildiğim kadarıyla yok öyle bir eklenti. etiketlerle kategori yapıyorduk
02-07-2010, 01:21:53
#3
shadow06
Hımm yani 30 dakikadır boşuna çabalıyorum
02-07-2010, 15:05:40
#4
Bluewhale
Blogger da kategori yok ama etiketlerle kategori oluşturabilirsiniz.
05-07-2010, 03:10:54
#5
redbutterfly
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Etiketler ile kategori oluşturabilirsiniz
buradaki
arkadaş oldukça anlaşılabilir bir şekilde açıklamış.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler