• 16-07-2007, 16:28:55
    #1
    arkadaşlar sitemde aardvark toplist kuruluydu kaldırdım fakat sürekli 1 haftada 5gb bant yedi hiti de yok denecek kadar az cpanelden errorloga baktım button.php ye istek var sürekli bu dosyaya tabi aardvarkı kaldırdığım için böyle bir dosya bunu nasıl düzeltebilirim ?
  • 16-07-2007, 17:19:12
    #2
    .js kodlarına bağlarsan yükün azalır.Belli bir ücrete size yapabilirim.
    MSN : webads@hotmail.com eklerse konusalım
  • 16-07-2007, 17:53:55
    #3
    çok yardımseversiniz saolun.
  • 21-07-2007, 18:54:19
    #4
    Aynı dertten ben de mustariptim, işlemci oranını 0,02 den 0,50 lere çıkarıyordu.
    Sanırım dosyayı bulamadığı için logları şişirip işlemciyi yoruyor. Çözüm olarak button.php dosyası oluşturup siteye attım ve sonuç; işlemci oranı:0,00
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
    <html>
    <head>
    <title></title>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
    </head>
    
    <body>
    <? 
     $u=$_GET['u'];
     
    ?>
    </body>
    </html>
  • 21-07-2007, 20:59:17
    #5
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı dertten ben de mustariptim, işlemci oranını 0,02 den 0,50 lere çıkarıyordu.
    Sanırım dosyayı bulamadığı için logları şişirip işlemciyi yoruyor. Çözüm olarak button.php dosyası oluşturup siteye attım ve sonuç; işlemci oranı:0,00
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
    <html>
    <head>
    <title></title>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
    </head>
     
    <body>
    <? 
     $u=$_GET['u'];
     
    ?>
    </body>
    </html>
    çok teşekkür ederim 2-3 gün önce yapmıştım
  • 22-01-2008, 05:52:07
    #6
    Cok band yiyor doğru en sağlıklısı dizin kurmak vallaa ben linkcennetini kurdum rahatladım şidetle tavsiye ederim