aardvark toplist hk.
5
●869
- 16-07-2007, 16:28:55arkadaşlar sitemde aardvark toplist kuruluydu kaldırdım fakat sürekli 1 haftada 5gb bant yedi hiti de yok denecek kadar az cpanelden errorloga baktım button.php ye istek var sürekli bu dosyaya tabi aardvarkı kaldırdığım için böyle bir dosya bunu nasıl düzeltebilirim ?
- 16-07-2007, 17:19:12.js kodlarına bağlarsan yükün azalır.Belli bir ücrete size yapabilirim.
MSN : webads@hotmail.com eklerse konusalım - 21-07-2007, 18:54:19Aynı dertten ben de mustariptim, işlemci oranını 0,02 den 0,50 lere çıkarıyordu.
Sanırım dosyayı bulamadığı için logları şişirip işlemciyi yoruyor. Çözüm olarak button.php dosyası oluşturup siteye attım ve sonuç; işlemci oranı:0,00
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <title></title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <body> <? $u=$_GET['u']; ?> </body> </html>
- 21-07-2007, 20:59:17çok teşekkür ederimMath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 gün önce yapmıştım

2-3 gün önce yapmıştım