Arkadaşlar 1.sırada olduğum bir konu vardı ve yaklaşık 6 aydır birinciydim. Sitem 2 gündür hitinin yarısını yaptı çünkü sitede problem vardı..
Sizce problem nedendir :S
Sıralama şoku !
4
●323
- 27-06-2010, 12:03:37Sen kendin sitede problem vardı diyorsun o yüzden olamaz mı ? Bende sitemde 1 hafta falan problemler yaşadım bu arada hitlerim yarı yarıya düşmüş hatta o kadar 1.ci olduğum konu olmasına rağmen,şimdi o problem yavaş yavaş düzeliyor hitlerimde yavaş yavaş eski haline dönmeye başladı..