• 27-06-2010, 03:25:48
    #1
    Arkadaşlar 1.sırada olduğum bir konu vardı ve yaklaşık 6 aydır birinciydim. Sitem 2 gündür hitinin yarısını yaptı çünkü sitede problem vardı..

    Sizce problem nedendir :S
  • 27-06-2010, 12:03:37
    #2
    Sen kendin sitede problem vardı diyorsun o yüzden olamaz mı ? Bende sitemde 1 hafta falan problemler yaşadım bu arada hitlerim yarı yarıya düşmüş hatta o kadar 1.ci olduğum konu olmasına rağmen,şimdi o problem yavaş yavaş düzeliyor hitlerimde yavaş yavaş eski haline dönmeye başladı..
  • 27-06-2010, 17:07:36
    #3
    yani eski yerlerine gelirsin diyorsun dimi ?
  • 27-06-2010, 17:13:58
    #4
    Google siteni sürekli takip ediyorsa ve sitede sürekli sorun yaşamaya başladıysa sizi geri sıralara atmış olabilir.
  • 27-06-2010, 22:17:24
    #5
    Evet eski yerlerine gelebilirsin ama sitendeki sorunları tamamen düzelt ve siteni güncel tut