• 24-06-2010, 23:39:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar:
    Windows XP Home Edition üzerine localhost kurabilirmiyiz? Yani php çalıştırabileceğimiz bir sistem.xampp kurulmuyor diye biliyorum başka ne gibi alternatifler yapabiliriz?
  • 24-06-2010, 23:42:18
    #2
    maalesef yapamazsın
  • 24-06-2010, 23:45:21
    #3
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    maalesef yaparsın : easyphp...
  • 24-06-2010, 23:45:36
    #4
    http://www.appservnetwork.com/ gayet güzeldir...