• 24-06-2010, 19:13:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hocam format atıp herhangi bir yere girmeden yüklerseniz sıkıntı kalmıyor bi ara iyi musallat olmuştu başıma ama sonra iyi kaynaştık şimdi sıkıntı çıkarmıyor.
  • 24-06-2010, 19:13:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar ben sadece index dosyalarında bulduğum için onları temizlemiştim. Bir de js dosyalarına bulaşmışlar. Temanın orjinalini indirip yedeğini atacağım. Sonucu bildiririm. İlginiz için teşekkürler.
  • 24-06-2010, 19:17:38
    #12
    FactorX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam format atıp herhangi bir yere girmeden yüklerseniz sıkıntı kalmıyor bi ara iyi musallat olmuştu başıma ama sonra iyi kaynaştık şimdi sıkıntı çıkarmıyor.

    Format sartmi bilemiyorum ama bir haftadir ugrasiyorum ben bu meretle gene bulasmis simdi bilgisayari tekrar taradim ama
    yarin baska bilgisayardan tekrar denemeyi dusunuyorum kendi bilgisayarim degilde
  • 24-06-2010, 19:22:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Format sartmi bilemiyorum ama bir haftadir ugrasiyorum ben bu meretle gene bulasmis simdi bilgisayari tekrar taradim ama
    yarin baska bilgisayardan tekrar denemeyi dusunuyorum kendi bilgisayarim degilde
    Benim yüzümden mi sana bulaştı MuGi?
  • 24-06-2010, 19:34:28
    #14
    yok burak bu ******** bende 1 haftadir var su assagida ismini yazdiklarim
    temizliyorum gene gelio biktim ya wallahai biktim

    cache.willyselectornics.com
    iopap.upperdarby26.com
  • 24-06-2010, 19:36:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ben .js dosyalarından sildim ancak hâla virüs uyarısı veriyor nod32. Arkadaşlar hangi dosyada olduğunu bana söyleyebilir misiniz?
  • 24-06-2010, 19:51:21
    #16
    Ilk mesajda dedigimi yap (: Arama yapicaksin buradan bisey soylemek yanlis olur ayrica

    http://www.siteadvisor.com/sites/www.r10.net

    seklinde siteni inceleyebilirsin
  • 25-06-2010, 01:36:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilk mesajda dedigimi yap (: Arama yapicaksin buradan bisey soylemek yanlis olur ayrica

    http://www.siteadvisor.com/sites/www.r10.net

    seklinde siteni inceleyebilirsin
    O program hiç dosya bulamadı ki . :S Kullanmasını biliyorum o programı.
  • 25-06-2010, 16:22:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar temizlemeye çalıştım elimden geldiği kadar. Peki şimdi virüs uyarısı alan var mı? Bendeki nod32 birşey demiyor da.