• 24-06-2010, 17:40:19
    #1
    name serveri oluşturdum.
  • 24-06-2010, 17:47:27
    #2
    A kayıtlarını oluşturdun mu? Glue kaydı dediğimiz a kayıtlarını yapmadıysan hata alman normal.

    giriniz.net için örnek A kaydını şu şekilde yap ;

    ns1 A ip adresi
    ns2 A ip adresi
  • 24-06-2010, 18:12:05
    #3
    hmm Cevp için teşekkürler +rep
    Sanırım o ayarlar yapılı
  • 24-06-2010, 20:07:32
    #4
    Bu ayarları giriniz.net domaini için yapmalısınız. Nameserverlar düzgün bir şekilde oluşturulmamış.

    http://www.intodns.com/dijiturk.tk adresinden görebilirsiniz.
  • 24-06-2010, 20:31:41
    #5
    Yardımlarınız için teşekkürler ana domainede aynı ayarları yapmama rağmen çıkamadım işin içinden lxadmin hiç kullanmamıştım sanırım en iyisi yarın hostcu yu beklemek
  • 24-06-2010, 20:37:16
    #6
    http://reports.internic.net/cgi/whoi...ype=nameserver

    Nameserverlarda sorun yok gibi görünüyor.

    dijiturk.tk domaini için dns ayarlarını sıfırlayın. Manage DNS in yanında rebuild seçeneğini bi deneyin
  • 25-06-2010, 17:20:08
    #7
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://reports.internic.net/cgi/whoi...ype=nameserver

    Nameserverlarda sorun yok gibi görünüyor.

    dijiturk.tk domaini için dns ayarlarını sıfırlayın. Manage DNS in yanında rebuild seçeneğini bi deneyin
    Hemen deniyorum hocam Şimdiden Teşekkür ederim
    konuyla ilgili Hostcuya ticket attım sorunu hallettik dediler fakat sorun halen devam ediyor