"Unknown Error,check the logs for more detail" Böyle Bir Hata Aldım,Anlıyan Arkadaşlar Yardım Ederse Şimdiden Teşekkürler

NOT: Hata,İndirdiğim Setuba Tıklayınca Gelio , Tıklar Tıklamaz Hata Veriyo.
NOT2: Daha Önce Aynı Sürümü Yüklemiştim Sorun Çıkmadı,PC'de Sorun Olur Diye Diğer Bilgisayarımda denedim yine sorun aynı