Facebook Hotlink Koruması
113
●9.891
- 25-06-2010, 03:39:09sadece playerla olsa niye Firefoxda calıssnki ? , playerla ilgili bi cok plyrda denedim, veriyi alıor playerlar sorun yok nitekim firefoxda hepside calsıor ie de ne oluor onu anlayamadım ?aydns7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 03:44:45şu anki koruma basit bir header kontrolü, çok eski sürüm playerlarla belki sorunsuz kullanabilirsiniz, özellikle jw playerin 3,15 sürümü ve flow playerin eski sürümleri işinizi görecektir. onlar header göndermez, ancak yukarıda da yazdığım gibi, yakında tamamen dinamik bir url yapısı kullanacağını düşünüyorum.