• 12-06-2010, 00:57:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar an itibariyle rapidshare ulaşamıyorum.Ulaşabilen var mı
  • 12-06-2010, 01:03:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende ulaşamıyorum ve sordugum soruşturdugum çoğu kişide
  • 12-06-2010, 01:04:55
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ulaşılmıyor,aksi gibi ben yurtdışı yayın yapan bazı sitelere de ulaşamıyorum ya da çok zor açılıyor
  • 12-06-2010, 01:06:37
    #4
    Aynı sorunu bede yaşamaktayım...Sorun herneyse umarım çabuk çözüme kavuşur..
  • 12-06-2010, 01:08:09
    #5
    https://www.r10.net/off-topic/655088-...llendi-mi.html

    genel bir sorun var herhalde
  • 12-06-2010, 01:11:14
    #6
    Google'a bile giremeyenler var
  • 12-06-2010, 01:14:16
    #7
    Türkiye de bi problem var. Yurtdışı sunucumdan sorunsuz giriyorum
  • 12-06-2010, 01:20:57
    #8
    Birçok siteye giremez oldum bende..Rapidde işler yarım kaldı,paypal'dada sorun yaşıyorum.Genel bir sorun sanırım.
  • 12-06-2010, 01:57:55
    #9
    sanırım genel bir sorun ttnetle alakalı birşey olsa gerek.