• 08-06-2010, 19:13:03
    #1
    Merhaba Arkadaşlar benim bir websitem var ancak tahmini 1 ay sonra polis peşime düşecek şimdi merak ettiğim birşey var
    1 : ben bu sitemi başka ip adresinden yönetebilirmiyim.
    2 : resellerim var bunuda yine başka ip adresini kullanarak yönetebilirmiyim.
    polis hosting firmasından ip adresini isteyecektir.ayrıca telekomla irtibata geçip sitemi sık ziyaret edenlerin ip adresleri takip edilir.

    işte bu durumda onlar beni ararken benim sitemi yönetmem mümkünmüdür.
  • 08-06-2010, 19:14:55
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Polis isterse seni her türlü bulur o yüzden boşuna kendini bu kadar sıkma, yakalanacağın güne kadar gez eğlen.
  • 08-06-2010, 19:39:30
    #3
    polise ben teslim olacağım suç yok ortada ancak site üzerinden bunu yapabilirmi bunu merak ediyorum eğer yaparsa sitelere hiç girmeyeceğim
  • 08-06-2010, 22:20:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis isterse seni her türlü bulur o yüzden boşuna kendini bu kadar sıkma, yakalanacağın güne kadar gez eğlen.
    ehuehue doğru..

    Proxy ile bağlan siteye. O zaman gerçek IP adresin kaydolmaz sanırım sitenin log dosyalarına

    Birde siteye en çok girmen demek o sitenin sahibi olduğunu göstermezki. Atıyorum benim sitelerime benden daha fazla girenler vardır. Sanırım ona Panele (plesk,cpanel vs.) girişte tutulan log'daki IP Adresinden senin ev adresine ulaşırlar.

    bu yazdıklarımda emin değilim ama yanlış olabilir haberin olsun
  • 08-06-2010, 22:26:02
    #5
    balkona çık bir kahve al polisin evini basma yöntemlerini seyret
  • 09-06-2010, 00:16:51
    #6
    internet cafede takıl her gün başka cafeye git yada Usb Wi-fi Al şifresiz olan modemlere bağlan.
    <konudışı>
    aranma sebebi website işimi yasak içerik fln ?
    </konudışı>
  • 09-06-2010, 03:33:22
    #7
    Ne yaptınki seni arıyorlar?
  • 09-06-2010, 03:35:03
    #8
    Siteyi sil gitsin. Hertürlü "merhaba" derler. Başına bela alma.
  • 09-06-2010, 03:38:09
    #9
    Aranma sebebini söylersen daha iyi yardımcı olabiliriz yani belki korkulacak birşey yoktur sen abartıyorsundur.