Plekste Veritabanı Oluşturamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Plekste Veritabanı Oluşturamıyorum
0
●
234
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Plekste Veritabanı Oluşturamıyorum
04-06-2010, 19:54:54
#1
osmandogan
Mrblar arkadaşlar Plekste veritabanı oluşturmya kalkınca limited li hata veriyor ayrıca mydesin kurmama yardımcı olabiliecek bi arkadaş varmı ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler