google adsense hesabı hakkında..
3
●338
- 04-06-2010, 09:32:09Google AdSense hesap satışının bu forumda da yasak olduğunu gördüm. Herkesin fikri farklı olabilir ama bence gerek bu yasağın gerekçesi, gerekse bu yasağın kendisi çok saçma şeyler. Bana hiç mantıklı gelmiyor. Yakın zamana kadar wm forumlarında çok AdSense hesabı alım satımı yapıldı ve Google hiçbir zaman gelip bu sitelere birşey demedi. Açıkçası ben AdSense hesap satışının yasak olmasından rahatsızım, eminim ki şu forumda en az 5 kişi var daha önce hesap alım/satımı yapmış olan, ve büyük ihtimalle artık sıkıntı çekiyorlar alacak/satacak yer bulmakta. Mesela ben satın almak istiyorum ama kimse satamadığı için alamıyorum..
- 04-06-2010, 09:38:47Bendede Adsense Hesabı Satışı Serbest Olsun, Şu An Benim Hesaba İhtiyacım yok Satmayada niyetim yok kullanıyorum, ama Her An İçimde Banlanma Korkusu var hile yapmamama rağmen. Olası bi Banlanma Durumunda Acil Adsense Hesabına ihtiyacım Olabilir Burada ihtiyacı Olmayıp Satmak İsteyenlerden alırım o zaman. Zaten Genelde bu tür Forumlarda hile yapmak için konularda konuşuluyor onlarda google a göre yasak ama sitede konuşulması serbets. Adsense Satışı niye yasak olsun ki?
- 04-06-2010, 11:25:32Adsense hesabı satılması gerektiğini düşünüyorum bende. Belkide sadece bunun için alt başlık açılarak sadece üyelerin görebileceği bir kısımda bunlar gerçekleştirilebilir. Elbette Adsense satışlarında bazı sorunlar ile karşılaşılıyor. Bunlardan dolayı satış kuralları getirilmelidir.