• 03-06-2010, 17:17:29
    #1
    arkadaşlar sitem için siteme ayit bir kaliteli bir video player istiyorum ve bunu forumdada kullanmak istiyorum forumda araçlarda çıkması lazım bunun için ne yapmalıyım şimideden teşekkürler
  • 03-06-2010, 18:11:06
    #2
    Forum hakkında birşey söyliyemem ama googlede ararsan bir kaç ücretsiz player bulursun. Kullandığın forum isminide sölersen (smf, vBulletin gibi) yardım edecek arkadaşlar daha rahat cevap verebilir.

    Aşağıdaki bir tane ücretler player var.
    https://www.r10.net/web-2-0/105342-ke...-player-6.html
  • 03-06-2010, 21:53:22
    #3
    jwplayer diye aratırsan bulabilirsin.
  • 03-06-2010, 22:13:18
    #4
    forum asp www.koptuke.com/forum.asp FCK editor kullanıyorum