• 01-06-2010, 23:45:36
    #10
    Misafir
    Hepinize teşekkür ederim arakdaşlar. Evet müşteri seçmek zorunda kalıyoruz , müşterilerimze güvenmek istiyoruz ama gördüğünüz gibi ...
  • 01-06-2010, 23:51:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bencede bu tarz dolandırıcılıkta,üç kağatta, en güzeli scripti ücretsiz yayınlamak ozaman anlar ne olduğunu.ben sizin yerinizde olsam şu anki haliyle hemen yayınlarım,
  • 01-06-2010, 23:54:54
    #12
    Misafir
    Şuanki hali ile bir işe yaramaz insalık bizde kalsın adam gibi bitirdikten sonra yayınlayacağım.

    Alsın kullansız Vicdansız Herif
  • 04-06-2010, 20:22:03
    #13
    Misafir
    Script yayınlanmıştır.

    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...c-asp-net.html
  • 07-06-2010, 02:13:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kemal ÇETİNER bizim müşterimizdir, size herhangi bir şekilde kesinlik sözü vermemiş olup, duruma göre size ulaşacağını söylemiştir. Scripti yazmaya başlamak sizin kararınızdır, siz bu sorumluluğu önceden almışsınız demektir. Bu durumda herhangi bir hak iddia etmek size yakışmaz, yaptığınız scripti satabilirdiniz de ama bedava dağıtmayı tercih etmişsiniz o da sizin kararınız.

    Kapora almadan, söz almadan işe başlamak sizin biraz acelenize gelmiş. Umarım bundan sonra daha dikkatli olursunuz.

    Hayırlı işler.
  • 07-06-2010, 11:55:17
    #15
    Geçmiş olsun. Böyle işlerede en azından %50 peşin almak lazım