Arkadaşlar 2004 yılının son aylarından beri google inişe geçmiştir ( arama bazında ) msn ve diğer motorlar çok daha akılcı yöntemlerle google gibi bir deve çelme takmayı başarmışlardır.
Özellikle yeni açılan sitelere msn nin ne kadar çok robot yolladığını ve ne kadar kolay indexlediğini bir webmaster olarak anlamanız zor değil.
Şimdi diyeceksiniz ki google da daha çok sonuç bulunuyor ?
- Tabi google eski verileri belkide bilerek silmediği için bir sürü fason site hala listesinde yer alıyor.Doğal olarak daha çok sonuç çıkıyor.
+
index.html
index.php
default.asp gibi olmayan yani kısacası dosya değil klasör şeklinde olan
www.siteismi.com/klasor şeklinde olan bir veriyi google hafızasına alana kadar sanırım 40 yıl geçmesi gerek :P ama yahoo ve msn ilk buraları kopyalıyor