• 27-05-2010, 10:56:53
    #1
    Misafir
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir konu arasında arada kaldım siz olsanız SEO yu web.config ile mi yoksa Global.asax ile mi yapardınız

    Niye?

    cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • 27-05-2010, 13:48:11
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    web.config ile 5 satırda istediğin dosyayı hata sayfası olarak gösterebiliyorsun
  • 28-05-2010, 00:17:46
    #3
    Misafir
    Yani ? Sizce hangisi ile yapayım global.asax kasar diyor herkes arada kaldım
  • 28-05-2010, 11:19:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    web.config tabiki
  • 28-05-2010, 14:05:02
    #5
    Misafir
    teşekkürler . başka önerisi olan varmı arkadaşlar ?