• 04-07-2007, 12:26:29
    #1
    adsenseye girerken login de bu yazıyor :

    Javascript is required for login

    java da yükledim pc ye gene böyle yazıyor

    explower ayarlarıylamı alakalıdır?
    Ne yapmam gerekli?
  • 04-07-2007, 18:21:55
    #2
    Tamam hallettim karıştıra karıştıra millete kaldıysak :P