Arkadaşlar joomlada şifremi unuttum admin şifremi. Sql dan girdim users a
4c35c6815f09c113bfd7538a16fbe322:ViHWuZtyeWjmELwOQ OmSWJouDOUzqYtO
şöyle bir kod var, md5 e de benzemiyor. Şifremi unuttum diye bir bölümde yok maalesef joomlada , administratöre de giremiyorum. Nasıl girebilirim?
Not: Kod kırdırmak yasaklı biliyorum, kod kırılsın istemiyorum, ne olduğunu çözmeye çalışıyorum.
Joomla Md5 mi?
6
●69
- 22-05-2010, 20:38:27ya araştır. mysql da userlerden admine geliyorsun. ordaki bi kodu silip bişey yapıştırıyorsn. şifren 123456 oluyordu galiba. nette mevcut. bu arada md 5 bildiğim kadarıyla
- 22-05-2010, 20:43:43Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/joomla/175464-joo...ilirmiyiz.html
bu konuda var dediğiniz olay. nereye girileceğini ne yapılacağını ( değişeceğini ) biliyorum. ama bu md5 değil. eski sürümlerde md5 imiş. Bu adreste yok. yeni sürümde nasıl değiştireceğim bilmiyorum. - 22-05-2010, 22:11:53strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş yeteri kadar detaylı anlatmış