• 30-07-2006, 11:54:44
    #10
    alttaki uygulamayı yaparsanız joomla yerine normal sitelerdede çalışır


    <ASX version = "3.0">
    <ENTRY>
    <REF HREF = "http://64.72.122.37:8275"/>
    </ENTRY>
    </ASX>

    bunu asx olarak kaydedip link yerine bunu verince sorun kalmıyor
  • 30-07-2006, 14:22:52
    #11
    Misafir
    arkadaşım iyi güzelde bunları nereye kaydececem ben, index cakısıyor ha, transfer edince benim ana sayfa gidiyor
  • 30-07-2006, 19:02:43
    #12
    kardeş bunları FRAMESET içinde kullanacaksın indexin içine atılmaz radio
    hiç bir site böyle bir radyo scriptini direkt indexin içine atmaz radyo için ayrı bi sayfa yap radyo.htm diye kaydet
  • 31-07-2006, 08:45:23
    #13
    Misafir
    tamam ustacım basta desene ismi değiş diye, sen direk transfer edin demişsin öyle bi deniyeyim, olmazsa artık sana şifremi veririm sana zahmet sen hallet
  • 31-07-2006, 09:00:04
    #14
    Ankebut.net galiba....radyo yokmuydu sizde önceden, ayrıca benim ite php di bende direk attık ve ana sayfada ifframe olarak gözüküyordu
  • 31-07-2006, 21:35:12
    #15
    Misafir
    arkadaşım bu farklı ankebut

    usta işin özü ben yapamıyorum galiba onuda denedim ya da senin dediğinden farklı bişey yaptım, sen benim adres Sonunda Sen Olan Köprü malabadim diyarbakır sahebeler kuranı kerim esmaül hüsna evliyalar iman zikir allaha vuslat dua niyaz frontpage de acıp yapıp yollasan olur mu? yoksa cokmu akıllıyım, ama valla yapa bilsem seni rahatsız etmem yani
  • 31-07-2006, 21:38:07
    #16
    radyoyu kurabildin mi??
  • 31-07-2006, 21:56:35
    #17
    Misafir
    yok kuramadım işte, o yüzden yardımına ihtiyacım var
  • 01-08-2006, 00:14:05
    #18
    ordakilere dikkat et baştan kur
    bi de verilen asx bölümü değiştir radyo.html ,radyo.htm veya radyo.php diye değiştir
    sonra FRAMESET içine al üste, alta nere istiyosan yerleştir