• 22-05-2010, 11:59:43
    #10
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıktı alır kağıdı yakarım
    daha mantıklı
  • 22-05-2010, 14:16:28
    #11
    daha mantıklı ama kağıdı yakıp kamerayla çekemem
    O yüzden bana böyle birşey acil lazım
  • 22-05-2010, 14:19:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Şöyle yapabilirsin. Photoshopta (eğer gerçekçi olmasını istersen) 40-100 arası resim çizmen gerekli. Yazıların üzerine alev resmi çiziceksin. Ve her resimde bu alevler çok ufak yer değiştiricek. daha sonrada bu tüm resimleri birleştirip gif yapıcaksın. Galibe böyle yapmak baya zor ama kısa yolu varmıdır bilmiyorum
  • 22-05-2010, 14:25:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    tiwaly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle yapabilirsin. Photoshopta (eğer gerçekçi olmasını istersen) 40-100 arası resim çizmen gerekli. Yazıların üzerine alev resmi çiziceksin. Ve her resimde bu alevler çok ufak yer değiştiricek. daha sonrada bu tüm resimleri birleştirip gif yapıcaksın. Galibe böyle yapmak baya zor ama kısa yolu varmıdır bilmiyorum
    Bende bu şekilde düşündüm fakat benim yaptığımda 3 katman üzerinde çalıştım. Daha fazla yapınca gerçeci olabilir fakat bu sefer boyutu çok büyü olur. Hemde çok uğraştırır.
  • 22-05-2010, 14:28:00
    #14
    Flash ile vs. yapılamaz mı acaba bu zımbırtı
  • 22-05-2010, 14:34:51
    #15
    http://scottthong.files.wordpress.co...sticflame1.JPG

    bu programı bul logon yanarken ekran görüntüsünü kaydedip flasha çevir videosunu
  • 22-05-2010, 14:38:52
    #16
    Zaten 5 6 tane indirdim ona benzer bişeyi
    Logonun sağı ve solu yansın istiyorum sorun o
  • 26-05-2010, 01:49:12
    #17
    Alev böyle çıkarımış

    5. sn dinleyin yeter. Kilitlenebilir
  • 26-05-2010, 03:09:00
    #18
    sektortr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monitöre benzin dök ateşle gitsin . Gerçekçi olur.
    hahahaa... koptum yaa... güzel espri arkadaşım.. tebrikler