• 13-05-2010, 01:05:36
    #1
    Merhabalar arkadaşlar konun yeri burasımı bilmiyorum ama burayı uygun gördüm merak ettim şunlar bir siteye backlink kasarken yani diğer bir siteye yorum yaparken günde en fazla kac adet siteye yorum atsak iyi olur veya aynı siteye günde kac tane yorum yapmalıyım şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar.
  • 13-05-2010, 02:30:20
    #2
    Siteden siteye değişir o olay. Yeni siten için çok abartırsan sandbox riski vardır, ama oturaklı bi site için bu oran daha azdır. 1 aylık siteme 2 gün üst üste 3-4 arasında bloglara ekledim, 8-10 gün ara verip tekrar eklemeyi düşünüyorum. Site yeniyse aşırıya kaçma, oturmuşsa da fazla abartma.
  • 13-05-2010, 09:45:47
    #3
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteden siteye değişir o olay. Yeni siten için çok abartırsan sandbox riski vardır, ama oturaklı bi site için bu oran daha azdır. 1 aylık siteme 2 gün üst üste 3-4 arasında bloglara ekledim, 8-10 gün ara verip tekrar eklemeyi düşünüyorum. Site yeniyse aşırıya kaçma, oturmuşsa da fazla abartma.
    günde 3-4 blog ekledim diyorsun her bir bloga 1 yorummu yapıyorsun peki ?
    atıyorum 2 aylık bir site günde 3-4 arası kasıp 8-10 beklicez anlıma geliyorsa 5-6 aylık bir site 3-5 blog her gün kasabilirz anlamınamı geliyor ?