• 12-05-2010, 00:19:17
    #1
    Arkadaşlar bir cihaz var ancak kullanımını kendime göre ayarlamak istiyorum.

    Resimdeki 4 - 5 ve 6'da ne yazıyor kısa bir tercüme alabilir miyim?

    http://img329.yukle.tc/images/8809Resim.jpg
  • 12-05-2010, 11:50:39
    #2
    Hocam pek bişey anlamadım ama sanırım woltları çok yüksek değildir kendine göre deneyerek ayarlayabilirsin
  • 12-05-2010, 12:36:11
    #3
    Denemek için tek şansım var. Ondan bende anlamadığım için sordum