• 29-06-2007, 04:54:09
    #1
    Msn durum çubuğu gibi açılan reklam kodu elinde olan varmı ? en az 1 saat aradım googlede iki tane buldum ve ikiside çalışmadı Forumdada bulamadım.. Elinde olan varsa ve verirse çok sevinirim..
  • 29-06-2007, 05:00:23
    #3
    çok tşk ederim ama bu çalışmıyor screen'i gönderdim
  • 29-06-2007, 05:06:04
    #4
    Msn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok tşk ederim ama bu çalışmıyor screen'i gönderdim
    oradaki kodları kaynağı görüntüle ve al. sayfayı msn.js diye kaydet sonra kendi sayfana şu kodu ekle.

    <script type="text/javascript" src="msn.js"></script>
  • 29-06-2007, 05:10:14
    #5
    tşk ederim çalıştı +rep
  • 22-10-2008, 09:24:13
    #6
    Nasıl oalcak bu biraz daha detaylı anlatacak yokmu bu kodları nereye ekleyeceğiz reklam kodlarını nereye koyacağız