C-Panelden Database Oluşturamıyorum Yardım :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
C-Panelden Database Oluşturamıyorum Yardım :S
2
●
344
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
C-Panelden Database Oluşturamıyorum Yardım :S
11-05-2010, 20:33:11
#1
Mc_CLaW
Arkadaşlar Yeni Alan VE Domain Aldım Bugun 2 Tane Database Acdım Deneme Amaçlı 2 Sinide Sildm 3.yü Açıcam İzinli Maximum Veri Tabanını Aştınız Diye Hata Veriyor REsimde Şu NasıL Düzelticem Yardım Ederseniz Çok Sewinirm
11-05-2010, 20:52:09
#2
ugrboz
Bu sorunu hosting sağlayıcınıza anlatmanız lazım
11-05-2010, 20:53:41
#3
x2841x
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...-yardim-s.html
Bir konuyu birkere açın dalgamı geçiyorsunuz yoksa kafanızmı iyi. ???
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler