• 11-05-2010, 20:33:11
    #1
    Arkadaşlar Yeni Alan VE Domain Aldım Bugun 2 Tane Database Acdım Deneme Amaçlı 2 Sinide Sildm 3.yü Açıcam İzinli Maximum Veri Tabanını Aştınız Diye Hata Veriyor REsimde Şu NasıL Düzelticem Yardım Ederseniz Çok Sewinirm

  • 11-05-2010, 20:52:09
    #2
    Bu sorunu hosting sağlayıcınıza anlatmanız lazım
  • 11-05-2010, 20:53:41
    #3
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...-yardim-s.html

    Bir konuyu birkere açın dalgamı geçiyorsunuz yoksa kafanızmı iyi. ???