Flash da Fazlalık - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Flash da Fazlalık
0
●
236
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Flash da Fazlalık
09-05-2010, 13:12:29
#1
Asynchronous
Siteye flv için flash koyduğumda player'ın sağ üst tarafında fazlalıklar çıkıyor dostlar,bu durumu nasıl düzeltebilirim ? düşüncelerinizi bekliyorum.
------------
@edit: düzelttim sorunu.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler