• 10-05-2010, 09:51:17
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    asasmaz abimnden Allah bin defa razi olsun valla hesabim onaylanmiş izni olursa diğer arkdaşlara yardimci olabilirim
  • 10-05-2010, 12:55:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    diğer arkadaşlar pm atarlarsa onlara da elimizden geldiğince yardımcı oluruz. senin adına da sevindim.hayırlısı olsun yeni hesabın.
  • 10-05-2010, 13:28:35
    #12
    Şu anında Onay almayı Banada yollayabilirmisiniz, teşekkürler.
  • 10-05-2010, 13:59:20
    #13
    Arkdaşlar Onay almak isteyenler bana msn adreslerini pm ile bildirsinler elimden geldiğimce yardimci olacağim
  • 10-05-2010, 14:00:43
    #14
    Bu adsense çok cins bişey 1 senedir uğraşıyordum sağolsun bi arkadaşımız yardımcı oldu neredeyse yarım günde onayladılar