• 05-05-2010, 16:53:23
    #1
    Arkadaşlar bi ara kullanmıştım şimdi bulamıyorum, web sayfasının tümünün resmini almak istiyorum, klavyeden PrtScn basınca sadece ekranın resmini alıyor.
  • 05-05-2010, 16:54:43
    #2
    öyle bir program olduğunu bilmiyordum da 2 resmi birleştirebilirsin çok üşenilecek birşey değil.
  • 05-05-2010, 16:59:41
    #3
    Eğer Firefox kullanıyorsan Screengrab eklentisini tavsiye ederim İşini görecektir.
  • 05-05-2010, 17:01:20
    #4
    Teleport işini görür sanırım. google da arat bulursun küçük bir program...
  • 05-05-2010, 17:27:25
    #5
    Dudi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer Firefox kullanıyorsan Screengrab eklentisini tavsiye ederim İşini görecektir.
    tşkler hocam onu kurdumda sayfadaki flash resmini almıyor, yani işimi göremedi

    Hetfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teleport işini görür sanırım. google da arat bulursun küçük bir program...
    sayfayı pc ye indirmek istemiyorum, ekran görüntüsünü almak istiyorum, tşkler.
  • 05-05-2010, 17:31:21
    #6
    Screengrab ile bu sayfanın görünümünü kaydettim flashları alıyor sende bi sorun vardır büyük ihtimal
  • 05-05-2010, 18:26:17
    #7
    Sırrı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Screengrab ile bu sayfanın görünümünü kaydettim flashları alıyor sende bi sorun vardır büyük ihtimal
    hocam açıköğretim sitesindeki testler çalınmasın diye flash formatında yapılmış, bende resmini çekmek istedim ama onada bi engel koymuşlar, screengrab normal sayfadaki flashları alıyor ama açıköğretim sitesindekini alamıyor.
  • 06-05-2010, 08:38:22
    #8
    Quick Screenshot Maker uzun zamandır kullanıyorum süper bir program. hem kolay kullanımlı ,hem 30gün boyunca full kullanım hakkı ,hemde sunum hazırlanabiliyor.

    ör: http://i43.tinypic.com/2vw8k1u.jpg