Ne Oluyor Yaa ?? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Oluyor Yaa ??
13
●
1.135
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Ne Oluyor Yaa ??
1
2
26-06-2007, 20:42:27
#10
Cemoo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
shinoda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaş reklamstoru reklam ediyor olmasın
olabilir kanımca
26-06-2007, 21:30:23
#11
Nomad
senin yerinde olsaydım bu konuyu açmazdım. sessiz sakin otuturdum
26-06-2007, 22:34:50
#12
tyranid
Üyeliği durduruldu
beyler reklamstore a adsense falan reklam versem bu kadar fark olur mu? dönüşü var mı bu kadar? bi bilgilendirin beni ya
26-06-2007, 22:35:24
#13
MAsTerxx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bana da oldu bi kere. Adsense den biri reklam vermiş sohbet diye. Kim vermiş bulamadım. Allah razı olsun ya ne iyi insanloar var
26-06-2007, 22:40:24
#14
Varista
tyranid adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beyler reklamstore a adsense falan reklam versem bu kadar fark olur mu? dönüşü var mı bu kadar? bi bilgilendirin beni ya
Parayı verdikten sonra senin hiti uçururlar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler