sitemde virüs sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sitemde virüs sorunu
2
●
285
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
sitemde virüs sorunu
01-05-2010, 00:18:39
#1
EddiZ
Üyeliği durduruldu
çözümü buldum, teşekkür eklentisiymiş, herkese teşekkürler
arkadaşlar forumumda ana sayfada- kategori içlerinde sorun yokken konu gösterimlerinde bir virüs bağlantısına gidiyor, ne yapmalıyım... aşağıda işlem çubuğunda bestteamone.ru bekleniyor diyor ... işte o bağlantı
ssler :
01-05-2010, 00:22:17
#2
RahuL
post_thaks.js bu dosyayi bulun icerisindeki kodlari silin.
01-05-2010, 00:25:42
#3
EddiZ
Üyeliği durduruldu
teşekkür ederim bende konuya bakarken gördüm, anladım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler