• 25-03-2006, 02:20:12
    #10
    Misafir
    mesela şuan cok hızlı gırıyoruz neden cunku eleman şuan uyuyor.
  • 25-03-2006, 11:42:37
    #11
    Farklı profildeki kişiler saldırıyor.Son saldıran kişi,
    forumda hakkında kötü yazılar yazılmış bişeyler satmaya çalışan
    arkadaşın tekiydi.biride vbulletine şikayet edecekti, w.arez forum kullanıyormuşuz diye Biride tek ip ile dos saldırısı yaptı geçen hafta bol bol.Pc başında olursam müdahale etmek kolayda işte sürekli pc başında olmadıgımdan makinaya reset atamadıgımdan forum gümlüyor.
  • 25-03-2006, 11:47:12
    #12
    hostbul forumlarında firmalar hakkında yazılan yazılar yüzünden hostbul.net'e yapılan saldırıları düşünemiyorum bile.
    Sanki suçlu hostbul.net yada buradaki forumda biri hakkında yapılan kötü eleştirinin faturası foruma çıkıyor ve saldırılar başlıyor
  • 25-03-2006, 12:30:49
    #13
    Misafir
    Misafir adlı üyeden alıntı:
    hostbul forumlarında firmalar hakkında yazılan yazılar yüzünden hostbul.net'e yapılan saldırıları düşünemiyorum bile.
    Sanki suçlu hostbul.net yada buradaki forumda biri hakkında yapılan kötü eleştirinin faturası foruma çıkıyor ve saldırılar başlıyor

    ancak radmin ben hostbul'un hiç kapandıgını gormedım.

    Diğer bir olay Sanaldarbenın tekniğini kullanabılırız dıye dusunuyorum.Giriş yapmak ıstedıgınde pencere acılsın ..Okadar zor değildir.YADA standart bir user ve şifre konulabılır sayfaya ulasım ıcın.