• 28-04-2010, 21:52:27
    #1
    Hotfile affialite programından daha çok kazanmak için, hotfile hesabımda sitelerim kısmına sitemi eklemek istiyorum.Site ekleden siteyi ekledikten sonra bana şöyle bir onay kodu veriyorlar.. :

    <meta name="hotfile" content="hotfile.com-kullanıcı adı-9d7d5899dfd">

    bu onay kodunu bloggerde html'yi düzenle kısmında nereye ekleyeceğiz..

    not:yukarıdaki kod hotfilenin bana verdiği kod değil örnek olsun diye ekledim.
  • 28-04-2010, 22:16:22
    #2
    Blogger şablonunuzda <head> tagından sonra ekleyebilirsiniz.
  • 28-04-2010, 22:51:03
    #3
    Bluewhale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogger şablonunuzda <head> tagından sonra ekleyebilirsiniz.
    Denedim olmadı..

    Düzgün bir şekilde oluşturulmadığından şablonunuz çözümlenemedi. Lütfen tüm XML öğelerinin düzgün biçimde kapatıldığından emin olun.
    XML hata iletisi: The element type "meta" must be terminated by the matching end-tag "".

    hatasını verdi.
  • 28-04-2010, 23:29:22
    #4
    pcmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedim olmadı..

    Düzgün bir şekilde oluşturulmadığından şablonunuz çözümlenemedi. Lütfen tüm XML öğelerinin düzgün biçimde kapatıldığından emin olun.
    XML hata iletisi: The element type "meta" must be terminated by the matching end-tag "".

    hatasını verdi.
    ona küçük bir numara yapmak gerekir. şöyle ekle işine yarayacaktır diye umuyorum...

    <meta content='hotfile.com-cAgAbA-12345678' name='hotfile'/>

    kırmızı yerlere sendeki bilgileri yaz
  • 28-04-2010, 23:30:43
    #5
    pcmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedim olmadı..

    Düzgün bir şekilde oluşturulmadığından şablonunuz çözümlenemedi. Lütfen tüm XML öğelerinin düzgün biçimde kapatıldığından emin olun.
    XML hata iletisi: The element type "meta" must be terminated by the matching end-tag "".

    hatasını verdi.
    kodun sonuna bi de </meta> koy formalite icabı öyle dene bakalım
  • 28-04-2010, 23:36:55
    #6
    M_C_S_A_D_I_K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kodun sonuna bi de </meta> koy formalite icabı öyle dene bakalım
    Çok teşekkür ederim oldu.. (:
  • 29-04-2010, 00:50:56
    #7
    pcmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim oldu.. (:
    rica ederim