File Manager'dan da silinmiyor.Zaten tum ızınlerı acık ama yıne de sılınmıyor.Hostumla ıletısıme gectım ancak cevap gelene kadar belkı burdan bır cozum bulabılırım dıye dusunmustum.Cevaplar ıcın sagolun
Benim sunucum varken başıma gelmişti böyle bir olay bi klasörü silememiştim bir türlü 7 saat uğraşmıştım. çözümü çok basitmiş sunuuyu kapatıp açsam silinebilecekmiş