• 22-04-2010, 00:21:24
    #28
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yokmu arkadaşlar bu koca forumda bu konuda tecrübeli biri gerekirse ücretli olarak yaptıracağım.
  • 22-04-2010, 01:50:24
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Bana blogunuzun tam adresini, kullanıcı adını ve şifresini pmlermisiniz. Bir bakalım durum nedir.
  • 22-04-2010, 02:02:59
    #30
    http://www.google.com/support/forum/...dbf56488&hl=tr

    Bir kere denk gelmiştim birinin blogunu almışlarda burda Bahar yada Merve diye biri yardım etmiş ve geri almılarda blogu, Google çalışanı ondan yardım alabilirsin hiç olmazsa dene şansını.
  • 22-04-2010, 02:18:05
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yazdım orayada blogumu geri getirene 50 lira vereceğim.
  • 22-04-2010, 02:29:35
    #32
    Dediğim gibi senin bloglar gelmez arkadaşlara özet geçeyim.

    Nasıl olmuşsa elemanın biri arkadaşın blogger paneli hacklemiş blogların içini boşaltmış sonra hitli olan bir blog adresini
    örnek: blogadresi.blogspot.com panelden bu bloğun adresini değişmiş sonra malum blog adı boşa çıkınca eleman tutmuş o bloğu kendi almış

    1- Ya googleye anlatman lazım derdini inanırlarsa ne yaparlar bilmem
    2- Hukuksal olarak hakkını araman lazım

    Yedekler yok,bloğun 1 tanesini zaten eleman almış varsa getirebilirim diyen yukarda 2 madde haricinde yalan söyler.Google önbellekten alsanızda yazıları blog adresi gitmiş yeni bir blog açmanız ve periyodik olarak yedek almanız şart ek olarak bilgisayar güvenliğide önemli.

    Merak ettiğim aklımı kurcalayan elaman blogger bilgileri nasıl bulmuş nasıl bunları yapmış.Blogerda ne whois var nede size ait bilgi (arkadaşın profilde kapalı)

    Tekrar geçmiş olsun.
  • 22-04-2010, 02:37:58
    #33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    PolarXTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana blogunuzun tam adresini, kullanıcı adını ve şifresini pmlermisiniz. Bir bakalım durum nedir.
    pm yolladım
  • 22-04-2010, 02:43:59
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun. Yapılabilecek bir şey yok gibi görünüyor.
  • 22-04-2010, 02:47:54
    #35
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Napalım canımız sağ olsun ozaman Allah en sevdiklerinden çıkarsın acısını İnşallah.Hergün beddua edicem.İki yakası bir araya gelmesin.
  • 22-04-2010, 05:02:23
    #36
    Geçmiş Olsun? Bende Yanlışlıkla Db'yi Silmiştim Dantel Deryası Sizinmi?