• 20-05-2010, 00:29:33
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de IDM kullanıyorum fakat bir eksiği var, linkleri seç sağ tıkla indir türü birşey yok. örneğin forumlarda kod olarak verilen linkleri kopyala adres çubuğuna yapıştır uzun sürüyor.

    flashget o yönden epey iyi...

    Var

    http://i50.tinypic.com/9ks6sw.jpg

    Kod olarak verilen linkleri de notepad içine yapıştırıp kaydedersin daha sonra idm den "Görevler - Al - Txt dosyadan" dersin ve bütün linkleri idm ye aktarırsın. Ben notepad ile uğraşamam dersen firefox için ufak bir eklenti va kodlu linkleri urlye dönüştüren onu kullan. eklentinin adı greasemonkey. linkleri urlye çevirmek için http://userscripts.org/scripts/show/9467

    Böylece hem linklerin sağlam olup olmadığını görürsün hemde kod içinde linkleri görürsün
  • 20-05-2010, 03:52:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İnternet Download Manager'dan şaşmayın.
  • 20-05-2010, 03:54:34
    #12
    JDOWNLOADER tavsiyemdir.
  • 20-05-2010, 18:45:12
    #13
    Ben MajorShare kullanıyordum bayağıdır sorunsuz.Fakat bir gün 16 farklı IPden indirme gerçekleştiğini söylediler şifremi otomatik olarak değiştirdiler.Belki dedim bir yerde paylaşmışızdır yanlışlıkla şifreyi değiştirdim.MShare penceresinden tekrar premium kullanıcı girişi yaptım , akşam tekrar aynı hata.Sonra JDownloader yükledim kullanmaya başladım hiçbir sorun olmadı.3.gün de hata verseydi banlanıyordum
  • 20-05-2010, 19:57:46
    #14
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet Download Manager'dan şaşmayın. Her ihtiyaca cevap veriyor sağolsun.
    Kesinlikle. Çok başarılı bir programdır.