• 20-04-2010, 01:19:25
    #1
    Arkadaşlar konuya dalmışım. Msn açmayı unutmuşum.
    Sabah ilaç gönderecek bir arkadaş vardı. Adresi istemiş çıkmış numara verip.
    Bende bir süredir telefon kullanmamaktayım. Bazen böyle sorunlar olabiliyor.
    Şuan atabilceğim kimseyi bulamadımda.
    543'lü numaraya mesaj atabilen bir vatandaş varmı aramızda acaba

    Bende sizin için bir zaman mesaj atarım. Etme bulma dünyası
  • 20-04-2010, 01:20:15
    #2
    Pm gönder dostum.
  • 20-04-2010, 01:20:45
    #3
    Giden kontör olsun. P.m yolla
  • 20-04-2010, 01:21:28
    #4
    Eyv. atıyorum.
    Adresi bilmiyor arkadaş. Kargolayacaktıda.
    Ben girmeyi unutunca ç.dışı yazmış mesaj at diye.
    Sabah mesaj atamazsam iş yatar ondan
    Sağolasın valla atıyorum hemen.
  • 20-04-2010, 01:24:13
    #5
    işin görülmedi ise pm at tlf ve mesajı.
  • 20-04-2010, 01:25:18
    #6
    Ev numaramı yazdım arkadaşa kargoya verirse lazım olur diye
    Teşekkür ederim hepinize.
    "Silvers" arkadaşa gönderdim deniyor şimdi.
  • 20-04-2010, 01:34:31
    #7
    Yolladım. Kesin olsun diye birde çaldırdım ve telefonu açık kesin ulaşmıştır.
  • 20-04-2010, 01:36:17
    #8
    Sağolasın hocam. Sorun olmaz umarım.

    Son 24 Saat içerisinde normal olmayacak kadar Konu değerlendirdiniz. Biraz istirahat ettikten sonra tekrar deneyin.

    Repinizide göndereceğim. Bayağı bir iyilik oldu bu saatte bana