• 18-04-2010, 20:26:00
    #46
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlarında dediği gibi özentiler efsaneleri yaşatır.inndir.com efsanesinin sönmeyeceğini herkes bilir.
  • 18-04-2010, 20:29:06
    #47
    O kadar para kazanıyorlar insan yeni bir tasarım yapar.
    Kendine yazık ediyor başka birşey değil.
  • 18-04-2010, 20:52:20
    #48
    indirmek deyince akla eskiden sadece inndir.com geliyordu şimdi sanırım ilk gezginler geliyor
  • 18-04-2010, 20:57:35
    #49
    EmiRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar para kazanıyorlar insan yeni bir tasarım yapar.
    Kendine yazık ediyor başka birşey değil.
    Tasarımın ne önemi var önemli olan hizmet. Vitrin değil iklim.
  • 18-04-2010, 21:01:15
    #50
    Gezginler tercihimdir.
  • 18-04-2010, 21:07:11
    #51
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    adamlar sitelerine para harcamaya kıyamıyorlar yogurdu kaşıklayarak yiyorlar ama yogur yapmaya gelince
    hazır önlerine gelsin istiyorlar e ögle oluncada gene nerden baksanız en az 10$ k vardır geliri aylık
  • 18-04-2010, 21:09:57
    #52
    http://www.facebook.com/pages/innDircom/165727963924#!/pages/innDircom/165727963924?v=wall


    facebook sayfası herkes yazsın belki utanır değişir tasarım :s
  • 18-04-2010, 21:19:57
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    phazeddl.com varken bunlara gerenk yok
  • 18-04-2010, 21:25:00
    #54
    inndir.com bitecek bir site deil bence.