adamlar sitelerine para harcamaya kıyamıyorlar yogurdu kaşıklayarak yiyorlar ama yogur yapmaya gelince
hazır önlerine gelsin istiyorlar e ögle oluncada gene nerden baksanız en az 10$ k vardır geliri aylık