Pc Kafayı Yemiş Durumda :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pc Kafayı Yemiş Durumda :(
2
●
588
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Pc Kafayı Yemiş Durumda :(
20-06-2007, 22:59:28
#1
Volume
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar ne olup bittigine bakman için ctrl+alt+del ( Görev Yönetecisi ) yaptıgımda 1 sn surmeden pencere geliyor anında geri kapanıyor
Sorun nedir virüsmü ?
20-06-2007, 23:07:55
#2
dEaTh
Bence Virus. Güvenli mod bi anti Virus Taratmasi yap. int. kablolari çikar Ama
21-06-2007, 00:13:34
#3
Onurss
Kurumsal Üye
Başlat->Çalıştır->chkdsk yazıp enterle birde öyle dene
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler