• 12-04-2010, 21:03:44
    #1
    ...
  • 13-04-2010, 14:17:51
    #2
    banlanmamışsın. başka tarayıcın varsa onda giriş yapmayı dene, geçmişi ve çerezleri sil öyle dene.eğer gene olmazsa modeme reset at dene , ip statik ise başka bir ip alda dene demişler.

    lockerzin tr forumları var. oralarda tecrübeli arkadaşlarada sorabilirsin.
  • 13-04-2010, 17:46:17
    #3
    oradan daha üstün cevaplar alamadım malesef denilen herşeyi yaptım.. başka arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum..