bende karşıyım null a ama bu yönlerdirmeyi nasıl yaptıklarını ve çözümünü paylaşırsanız insanlar yararlanacaklardır bir çok kişi bu yüzden madur oluyor.
Stendeki acıkları kapat dostum. Bu hack işini de hiç anlamam ne geciyorsa eline aslında bunlara biraz cektireceksin süründüreceksin bida cesaret edebiliyolar mı :@